I campi di prestazione è applicazione di ottu tipi di fibra di vetru longu PP

Cum'è unu di i materiali plastichi generale, PP (polipropilene) hà una grande pruduzzione è un prezzu bassu.À u listessu tempu, hà eccellenti proprietà cumpletu, bona stabilità chimica, è boni pruprietà di moldura è trasfurmazioni.Tuttavia, i difetti di PP, cum'è a bassa forza, a temperatura d'usu bassu, a durazza bassa è a resistenza à l'impattu di a bassa temperatura, limitanu severamente i so campi d'applicazione.Dunque, l'ingegneri aghjunghjenu fibre di vetru, carbonate di calcium è altri materiali di rinforzu à u PP, è quandu a durata difibra di vetrusupera a dimensione critica, e proprietà meccaniche sò assai migliurate!

In questu cuntestu, LFT-PP(PP rinforzato con fibre lunghe) hè natu.Attualmente, LFT-PP hè stata largamente utilizata in l'automobile, l'uttene di l'energia, l'apparecchi domestici è i cumpunenti di trattamentu d'acqua.Tuttavia, diversi campi anu esigenze diverse per LFT-PP.Introducemu brevemente i seguenti 8 tipi di LFT-PP:

tagliati in PP 4

1. LFT-PP-General Grade

Stu tipu di materiale rinfurzatu LFT-PP hè principalmente materiale di fibra di vetru longu senza altri additivi.U cuntenutu di fibra di vetru longu hè generalmente 20-60%, è a temperatura di distorsioni di u calore hè sopra à 147 ℃ (più u cuntenutu di fibra di vetru longu hè più altu, più a temperatura di distorsioni di u calore hè più alta è a forza di l'impattu di a bassa temperatura).

Funzioni principali: accoppiamentu chimicu, alta forza, lunghezza tagliata di riferimentu 8mm, 11mm, 20mm;

Prudutti d'applicazione: pezzi d'auto, pezzi di lavatrice, pezzi di pompa d'acqua, pezzi di trattamentu d'acqua, apparecchi domestici, etc.

2. LFT-PP-gradu resistenti à u calore

U cuntenutu di stu tipu di fibra di vetru longu LFT-PP hè generalmente 20-50%, è a temperatura di distorsioni di u calore hè sopra à 152 ℃ (più u più altu hè u cuntenutu di fibra di vetru longu, u più altu hè a temperatura di distorsioni di u calore).

Funzioni principali: alta forza, resistenza à l'anziane di calore à longu andà (150 ℃ × 1000h, 140 ℃ × 1000h), riferimentu lunghezza chopped 8mm, 11mm, 20mm;

Prudutti d'applicazione: moduli frontali è posteriori di l'automobile, supporti di batteria, coperchi di mutore, cornici di cisterna d'acqua, cornici di tettu solare, etc.

PP a pezzetti 1

3. LFT-PP-resistenza UV

U cuntenutu longu di fibra di vetru di LFT-PP resistente UV (ultraviolet) hè generalmente 20-50%, è a temperatura di distorsioni di u calore hè sopra à 152 ° C.

Funzioni principali: alta forza, resistenza UV, resistenza à l'anziane di u calore à longu andà, un bonu aspettu di u produttu, una lunghezza di riferimentu chopped 8mm, 11mm, 20mm;

Prudutti d'applicazione: maniglie di porta di vittura (camion), sistemi di specchi retrovisori, cunchiglia di batterie, pedali esterni di camion (SUV), etc.

4. LFT-PP-gradu acqua resistente à u calore

U cuntenutu longu di fibra di vetru di l'acqua resistente à u calore LFT-PP hè generalmente 15% è 20%, è a temperatura di distorsioni di u calore hè sopra à 146 ° C.

Funzioni principali: alta forza, bonu rendimentu di acqua / detergente resistente à u calore, prestazione di anziane di l'ossigenu resistenti à u calore à longu andà, lunghezza di riferimentu chopped 8mm, 10mm, 12mm;

Prudutti d'applicazione: pezzi di lavatrice, pezzi di asciugatrice, etc.

5. LFT-PP-bassu odore, TVOC bassu

TVOC hè l'abbreviazione di Total Volatile Organic Compounds.Sottu à esigenze sempre più strette per a gestione di l'aria interna di l'auto, LFT-PP cù pocu odore è TVOC bassu hà grandi vantaghji in l'internu di l'auto.

Funzioni principali: alta forza, odore bassu, TVOC bassu, lunghezza di riferimentu chopped 8mm, 10mm, 12mm;

Prudutti d'applicazione: tela di u pannellu di strumenti di l'automobile (IP), pannellu di a porta interna, supportu di pannellu di cuntrollu di u centru, coperchio di guantera, supportu di airbag, pannellu di coda posteriore, etc.

Sei, LFT-PP-ultra-low warpage

PP hè faciule da deformare dopu l'aghjunzione di fibra di vetru.Quandu injecting prudutti cù esigenze di taglia altu, vi ponu cunsiderà aduprà ultra-bassa warpage LFT-PP.

Funzioni principali: warpage ultra-bassu, alta forza, riferimentu lunghezza tagliata 8mm, 10mm, 20mm;

Prudutti d'applicazione: pannelli di porte interni di l'automobile, coperchi di guantoni, ventilatori di l'aria condizionata è altri prudutti chì necessitanu stabilità dimensionale.

Seven, LFT-PP - ignifuge senza alogeni

U cuntenutu longu di fibra di vetru di LFT-PP, senza alogeni, hè generalmente 20% è 30%, è hè principalmente utilizatu per i prudutti chì sò in cuntattu cù l'electricità è i fiammi aperti.

Funzioni principali: alta forza, ritardante di fiamma senza alogeni, GWIT altu, CTI altu, lunghezza di riferimentu chopped 8mm, 10mm, 12mm;

Prudutti d'applicazione: cunchiglia di filu, cornici di bobine, prese elettriche per materiali di costruzione, sedili in lochi publichi, etc.

8. LFT-PP-Super duru

U cuntenutu di a fibra di vetru longa LFT-PP ultra-resistente hè generalmente 20% è 30%, chì hè principalmente pensatu per i prudutti chì vibranu è sò suscettibili à u scossa di stress.

Funzioni principali: forza d'impattu ultra-altu (sottu a temperatura nurmale è bassu umidità), riferimentu lunghezza chopped 8mm, 10mm, 12mm;

Prudutti d'applicazione: arnesi, carcasse di pompa, raccordi per tubi, etc.

图片6

Hebei Yuniu Fibreglass Manufacturing Company Limitedun fabricatore di materiale in fibra di vetru cù più di 10 anni di sperienza, 7 anni di sperienza di esportazione.

Semu fabricatore di materie prime in fibra di vetro, cum'è roving in fibra di vetro, filati di fibra di vetro, stuoia di filamenti di fibra di vetro,fili tagliati in fibra di vetro, Fiberglass mat black, fibreglass tissu roving, fibreglass fabric, fibreglass fabric ..E cetara.

Se avete bisognu, cuntattateci liberamente.

Faremu u nostru megliu per aiutà è sustene.


Tempu di pubblicazione: 12-10-2021