Precauzioni per l'operazione di gelcoat

Se vulete riduce u prublema di gelcoat, hè assai preziosu per piglià un ochju attentu à l'experientia di certi persone chì sò stati quì, è riassume e cose è fà.

 微信图片_20211228091441

Vulete fà

Stabbilisce u tipu di gelcoat currettu prima di inizià u travagliu, assicuratevi chì i muffali cumpleti è cumpleti sò pronti per l'usu, è agite ogni tamburinu bè ma lentamente (per impedisce l'aria di intrappulà).Prima di principià, assicuratevi chì u gelcoat è u moldu sò à una temperatura trà 16-30 ° C. Ideale, a temperatura di u moldu deve esse 2-3 ° C più altu ch'è a temperatura di gelcoat.Allora cumencia à guarì à u cuntattu, facendu a superficia più liscia.

Mantene l'umidità relativa sottu 8O%.Ancu à temperature elevate, a più alta concentrazione di vapore d'acqua in l'area di travagliu pò purtà à una curazione inadegwata.Hè ancu impurtante per prevene l'acqua di cundensà nantu à a superficia di u moldu.

图片1

Assicuratevi chì a superficia di u moldu hè trattatu bè cù l'agentu di liberazione.Ùn aduprate micca agenti di liberazione di silicone.I prudutti d'acqua deve esse completamente secchi prima di l'applicazione di gelcoat.Gelcoat pò esse usatu immediatamente.Ùn aghjunghje micca solventi cum'è l'acetone.Stirene finu à 2% Pò esse aghjuntu se l'applicazione richiede una viscosità più bassa.

U cuntenutu cataliticu di MEKP era 2%.Se u cuntenutu di catalizzatore hè troppu altu o troppu bassu, a curazione insufficiente riduce a resistenza di u gelcoat è a resistenza à l'acqua.

Se u pigmentu hè aghjuntu, assicuratevi a solidità di u culore è a cumpatibilità prima di l'usu.Aghjunghjite a quantità cunsigliata di pigmentu, pisà accuratamente è mischjà cù l'equipaggiu di cisura bassa.

Quandu spraying, u gruixu deve esse aumentatu à u livellu desideratu in 3 o volte per liberà bolle fini.

Se u gelcoat hè spruzzatu, assicuratevi di applicà uniformemente un revestimentu di gel da 400 à 600 microns (uguali à 550-700 grammi per metru quadru) utilizendu l'impostazione di ugello curretta è a pressione di spray è a distanza.Gelcoat cù un grossu più chjucu pò micca guarì abbastanza bè, mentre chì gelcoat cù un grossu più grande pò curriri, crack è sviluppà pori.Aduprate un calibre per verificà u spessore currettu è assicuratevi chì i moldi sò ben ventilati.U vapore di monomeru di stirene impedisce a polimerizazione è per via di a so alta gravità specifica tende à stà in a parte bassa di u moldu appena u gelcoat hè cumplettamente guaritu (un film strettu, ma si senti appiccicosa), a capa di ricambio hè appiicata.

 图片1

Ùn fate micca

Ùn intrappone micca l'aria eccessiva durante u catalizzatore è a mistura di pigmenti

Ùn aduprate micca l'equipaggiu di mischju à cisura elevata, chì pò esse dannu tixotropicu, separazione / floculazione di pigmenti, drenaje è trascinamentu di l'aria.

Ùn dilute u gelcoat cù un solvente altru ch'è u monomeru di stirene.Quandu aghjunghje styrene, u cuntenutu massimu ùn deve esse più di 2%.

Ùn versate micca gelcoat direttamente nantu à u moldu prima di brushing (questu creà ombre).

Ùn applicà micca u tempu di gel troppu veloce, questu ùn permette micca l'aria residuale di scappà.

Ùn aduprate micca sopra o sottu catalizzatore o pigmentu.

Ùn aduprate micca a cera di silicone perchè ponu causà fisheye.

 图片6

NANTU À NOI

Hebei Yuniu Fibreglass Manufacturing Co., LTD.Avemu principarmenti pruducia è vende i prudutti di fiberglass e-type, cum'è fiberglass roving, fiberglass chopped silk, fiberglass chopped felt, fibreglass gingham, needled felt, fibreglass fabric è cusì on.If ogni bisognu, per piacè cuntattateci liberamente.

图片1

Suggerimenti per i grandi prudutti di muffa

A causa di l'altu costu implicatu in u revestimentu di gel di grandi muffa, cum'è scafi di navi è ponti, hè cunsigliatu di fabricà cù assai dimensioni sufficienti chì sò stati pre-miscelati da u fabricatore perchè u pigmentu hè macinatu direttamente in u revestimentu di gel durante u cuntrollu. pruduzzione.

Qualunque sia u metudu hè utilizatu, i stessi materiali previsti (cumpresu u laminatu iniziale, a dosa di catalizzatore, l'arte di mischju, e cundizioni di l'attellu è l'operatore) deve esse usatu per pruduce i pannelli di prova chjuchi prima di inizià a produzzione di stampi.A superficia pò esse inspeccionata per difetti è a durezza di u gelcoat di a superficia verificata cù un metru Barcol prima di a produzzione.


Tempu di Postu: Dec-28-2021