Nuvelle piastrelle in fibra di vetro per case o ville autocostruite Puderanu rimpiazzà a tella di cimentu è a tella di ceramica

图片1

Dapoi a custruzzioni di una casa o villa, vulete usà muru esterno mattone è tile cumunamenti, prima chì tutti forse ùn perseguite micca l'apparenza cusì, aduprate tile di cimentu, tile di ceramica cusì.Tuttavia, a qualità di tile di cimentu tutti sapemu, una caduta sarà ruttu, è i tile muru fora, è facile à sviutata tamburinu off, ci sò risichi di sicurità.Avà ci sò novi prudutti - tile di fibra di vetru.

1

tile fibra di vetru hè un novu tipu di materiale, hà centu anni di storia in tile stranieri, hè basatu nantu fibre di vetru cum'è u corpu, dopu à immersione rivestiti cù asfaltu mudificatu d'alta qualità, cupertu di particeddi minerali di culore è certi materiali isolanti.

 2

Stu novu tipu di tile hè assai utile, pò rimpiazzà u tile di cimentu è u tile, ùn solu pò mette u tettu, ma ancu pò mette u muru, assai più forte di u tile di cimentu.In ogni casu, assai pochi persone anu capitu à a tella di fibra di vetru, appena cuminciatu à avè tile di fibra di vetru in casa quasi dui anni.

 3

I tile in fibra di vetro anu assai vantaghji: impermeabili è durable, ùn vi preoccupate micca di u ventu è di a pioggia chì sbatteranu i tile, ligeri ma forti cà l'altri tile, a custruzzione hè rapida, u rendiment d'insulazione hè bonu, à u cuntrariu di i tile di cimentu chì hè ancu voluminoso. a casa hè ancu più bella.

 4

A conductività termale di u tile di fibra di vetru hè relativamente bassu, chì impedisce u calore da esse trasmessi in l'internu in l'estiu è u calore da esse persu fora in l'invernu.Hà ancu l'effettu di l'insulazione di u sonu.Quandu piove è grandine, ùn ci hè micca un sonu di crackling, chì hè assai adattatu per i dormitori ligeri.

图片6

NANTU À NOI

Hebei Yuniu Fibreglass Manufacturing Co., LTD.Avemu principarmenti pruducia è vende i prudutti di fiberglass e-type, cum'è fiberglass roving, fiberglass chopped silk, fiberglass chopped felt, fibreglass gingham, needled felt, fibreglass fabric è cusì on.If ogni bisognu, per piacè cuntattateci liberamente.

Tempu di Postu: Dec-27-2021