Scultura luminosa in fibra di vetro: tour di notte è mistura di bellezza

A notte hè a vista notturna di e caratteristiche di i prudutti di luce spot scenicu è un mezzu impurtante per rinfurzà l'attrazione di u locu scenicu di notte, u locu scenicu cù una bella trasfurmazione di luce è u disignu di a storia scenica di forma di notte, in u locu scenicu di notte fantastica, cù illuminazione, interazzione naturale, liscia è esplora, permette à i visitori di sperimentà l'incantu di l'illuminazione di scena di notte, parechji tour scenics spot with light in, Aumenta l'incantu di a notte, ma una grande zona di layout di illuminazione necessita una certa basa di capitale è pianificazione di scena, è L'effettu di presentazione ùn hè micca cuntrullabile, cusì chì parechji lochi scenici sò scuraggiati!

 微信图片_20220104091714

Scultura FRP luminosa appartene à u tipu individuale di prudutti di illuminazione notturna, paragunatu à u layout di l'illuminazione è u disignu di u spaziu di grande area, scultura luminosa FRP in spazii più chjuchi, più adattabili, a trasfurmazioni di mudellu hè più flexible, ancu s'ellu ùn hè micca scuncutu cum'è l'illuminazione notturna di pavimentazione. layout ma scultura FRP luminosa più stereo, vicinu, L'embellishment di l'ambienti è l'interazzione di l'ambiente sò ancu più forti.

 微信图片_20220104091742

Scultura in fibra di vetro luminescente hè spessu appiicata à i spazii publichi frequentati da a pupulazione di u locu scenicu.L'area di divertimentu publicu di u locu scenicu hè u locu di riunione di l'attività di divertimentu è a finestra per vede u paisaghju, soprattuttu di notte, chì naturalmente raccoglie assai vita notturna è hè un bonu spaziu cummerciale.Ùn importa micca da u puntu di vista di a cultura o di u paisaghju, a notte più caratteristica hè u modu impurtante per prumove u funziunamentu cummerciale, l'applicazione luminosa FRP hè una parte di l'attrazione di e caratteristiche lucali ingrandite, megliu allargà u so appellu, megliu mostra glamour di notte, megliu fusion à a scena, tutti questi sò effettu luminosu di scultura plastica rinfurzata fibra di vetru pò esse rializatu in un cortu piriudu di tempu.

 微信图片_20220104091747

Glow di fibra di vetru rinfurzata scultura plastica layout per ghjunghje cù l'ambienti circundante coordination deve esse in u disignu è a selezzione di u locu di scultura plastica rinfurzata in fibra di vetru prima di studiu detallatu di a scala di l'ambiente è u spaziu di l'ambiente, cusì chì a scultura FRP ligera pò adattà. à u locu scenicu, strade, piazze, spaziu verde, è diverse forme di lochi publichi, à u locu scenicu di u spaziu architettonicu.

 微信图片_20220104091751

Scultura luminosa FRP hà una varietà di forme, unu di i più cumune hè mudellu animale di plastica rinfurzata cù fibra di vetru luminescenza, a maiò parte di u locu scenicu hè datu a priorità cù u paisaghju naturale, i turisti venenu in vacanze hè vicinu à a natura, sentu l'incantu. di a natura, mudellu animale di luminiscenza fibra di vetru plastica rinfurzata sò bè ​​in l'ambienti, facenu u cuncettu di u paisaghju ùn hè più un modu unicu, L'animali luminescent FRP aumenta a flessibilità di u locu scenic è a vicinanza di e persone, aumenta l'incantu. di a tour di notte, è mostra l'incantu di u locu scenicu mischjendu u paisaghju naturale cù u paisaghju artigianale.

 图片5

NANTU À NOI

Hebei Yuniu Fibreglass Manufacturing Co., LTD.Avemu principarmenti pruducia è vende i prudutti di fiberglass e-type, cum'è fiberglass roving, fiberglass chopped silk, fiberglass chopped felt, fibreglass gingham, needled felt, fibreglass fabric è cusì on.If ogni bisognu, per piacè cuntattateci liberamente.

Tempu di Postu: 04-Jan-2022