Hypetex lancia materiali in fibra di carbonu di culore

Hypetex (Londra, Regnu Unitu), una sucietà chì fabrica è furnisce materiali avanzati di culore, coopera cù Composite Envisions (Wusau, Wisconsin, USA), chì hè un distributore globale di materiali compositi è consumabili.Hypetex hà dettu chì sta cullaburazione furnisce u so culorefibra di carboneportafoglio di prudutti di materiale di tecnulugia à u mercatu di i Stati Uniti.Hypetex hà dettu chì Composite Envisions hè cunnisciutu per i so materiali cumposti eccellenti è a dedicazione à a cura di i clienti, facendu a cumpagnia un cumpagnu ideale.

彩色碳纤

Sicondu i rapporti, Hypetex culuritafibra di carboneconserva e proprietà meccaniche di i materiali cunvinziunali di fibra di carbone è ponu furnisce una varietà di opzioni di culore.Hypetex hà dettu chì i so fibri naturali di culore ponu riduce i costi di post-processamentu è risolve u prublema di l'inefficienza, mentre chì furnisce i clienti solu suluzione ecologica.

Hypetex crede chì mentre pussede una tecnulugia avanzata di materiale, ùn duvemu micca dannà u nostru ambiente.U migliuramentu cuntinuu di Hypetex in u disignu di a fabricazione è l'impegnu à l'usu di l'eco-resina, per maximizà l'impattu di Hypetex in u quadru di i normi di guvernu suciale è corporativu (ESG), per ottene un futuru più sustenibile, i so biomateriali in linea è u riciclamentu di risorse. Aghju fattu aghjustamenti.

图片6

Hebei Yuniu Fibreglass Manufacturing Company Limitedhè un fabricatore di materiale in fibra di vetro cù più di 10 anni di sperienza, 7 anni di sperienza di esportazione.
Semu fabricatori di materie prime in fibra di vetro, tali roving in fibra di vetro, filati in fibra di vetro, stuoia in fibra di vetro tagliata, filamenti in fibra di vetro tagliati, stuoia nera in fibra di vetro, roving in fibra di vetro, tessuto in fibra di vetro, tela in fibra di vetro..E cusì.
Se avete bisognu, cuntattateci liberamente.
Faremu u nostru megliu per aiutà è sustene.


Tempu di pubblicazione: 17-sep-2021