Cumu guardà è aduprà a resina di poliester insaturata currettamente?

图片1

A temperatura è a luce di u sole affettanu u tempu di almacenamiento di resina di poliester insaturata.In fatti, sia a resina di poliester insaturata o altre resine, a temperatura di almacenamiento hè megliu à a temperatura regiunale attuale di 25 gradi Celsius.Nant'à sta basa, u più bassu a temperatura, più a validità di resina poliester insaturata;A più alta a temperatura, u più brevi u periodu di validità.

 微信图片_20211217090648

A resina deve esse sigillata in u cuntinuu originale per prevene a perdita di a volatilizazione di u monomeru è l'impurità esterne cascanu in. E a tappa di u barile di imballaggio di u almacenamentu di resina ùn pò micca esse fatta di ramu o alea di ramu, hè megliu aduprà polietilene, Clorur di polivinile è altre copre di materiale metallicu.

In generale, in alta temperatura, per evitari a luce diretta di u sole à u barile di imballaggio, ma a vita di almacenamento serà sempre affettata, perchè in tempu d'alta temperatura, u tempu di gel di resina serà scurciatu assai, s'ellu ùn hè micca una resina di bona qualità, o ancu direttamente solidificatu in u barile di imballaggio.Per quessa, durante l'alta temperatura, se e cundizioni permettenu, hè megliu di mantene a temperatura constante fissata à 25 gradi Celsius in u magazzinu di l'aria condizionata, se u fabricatore ùn prepara micca u magazzinu di l'aria condizionata, deve esse attentu à accurtà u tempu di almacenamento. di resina.

图片2

 

A cura particulari deve esse pigliatu chì a resina mischjata cù l'estirene deve esse trattata cum'è un idrocarburu inflamable per prevene l'ignizione.U magazzinu è l'attellu per u almacenamentu di stu tipu di resina deve avè una gestione assai stretta, è fà un bonu travagliu di prevenzione di u focu è di prevenzione di u focu in ogni mumentu.

 

A resina di poliester insaturata in u prucessu di l'attellu deve esse attentu à e cose di sicurità

1, resina, agenti di cura, acceleratore sò infiammabili, deve esse attentu à a prevenzione di u focu, per separà u almacenamentu, altrimenti hè faciule fà una splusione.

2,Ùn deve esse micca fumà è nè focu apertu in l'attellu di pruduzzione.

 图片11

3, A ventilazione adatta deve esse mantinuta in l'attellu di produzzione.Ci hè duie forme di ventilazione di l'attellu.Unu hè di mantene l'aria interna circulante per eliminà i volatili di stirene in ogni mumentu.Perchè u vapore di styrene hè assai più densu di l'aria, a cuncentrazione di stirene vicinu à a terra hè ancu relativamente alta, cusì u ventu di l'exhaust in l'attellu hè megliu stabilitu vicinu à a terra.L'altru hè di esaurisce l'area operativa in u locu cù l'arnesi è l'equipaggiu.Cum'èVentilatori di aspirazione separati sò disposti per drenà u vapore di stirene di alta concentrazione scaricatu da l'area di u funziunamentu, o sguassate u gasu di fume attraversu u tubu di aspirazione generale stabilitu in l'attellu.

4, per affruntà avvenimenti inaspettati, l'attellu di pruduzzione deve avè almenu duie uscite.

5, in u attellu pruduzzione pruvista internu di resina è parechji prumutori ùn pò esse troppu, u megliu una piccula quantità di almacenamiento.

1

6. A resina chì ùn hè micca stata aduprata, ma hè stata aghjunta cù l'accelerante, deve esse trasferitu à un locu sicuru per u almacenamentu spargugliatu per impediscenu l'accumulazione di una grande quantità di calore in l'accumulazione per pruvucà l'esplosione è u focu.

7, una volta insaturated resina di poliester leakage causatu da u focu, stu prucessu hà da scaricare dannu di gas tossica à a salute umana, cusì hè necessariu di piglià misure d'emergenza per trattà.

 Nantu à noi

Hebei Yuniu Fibreglass Manufacturing Co., LTD.Producemu principalmente è vendemu prudutti di fibra di vetru e-type,cum'è fiberglass roving, fiberglass chopped silk, fiberglass chopped felt, fibreglass gingham, needled felt, fibreglass tissu è cusì.

Se avete bisognu, cuntattateci liberamente.


Tempu di Postu: Dec-17-2021