Quantu sapete nantu à i diversi prucessi di mudificazione di materiali compositi?

图片11

Tutti i tipi di paraguni di prucessu di molding

1

 

U modellu di pasta di manu è u modellu di jet permettenu di ciculi di sviluppu rapidu di u produttu perchè u prucessu di fabricazione di l'arnesi hè simplice è relativamente prezzu.

Stampaggio a manu

 2

Ancu s'è u funziunamentu di a furmazione di pasta a manu hè simplice, hè bisognu di cumpetenze operative più altu di l'operatori.

Stampaggio a iniezione

 3

Simile à u modellu di pasta a manu, u modellu à jet offre una più cumplessità di forma è una produzzione più veloce.Moulding Jet usa stampi aperti low-cost, resine curate a temperatura di l'ambienti è hè ideale per a produzzione di grandi parti in quantità bassu à moderate.

Molding SMC/BMC

 4

U molding hè l'scelta più cumuna per i pezzi cumposti d'altu voluminu è hè spessu assuciatu cù i materiali SMC (sheet molded composite) è BMC (block molded composite).

 

LCM (Liquid compounding) Prucessu

PRIME (Prepositioned - Rinforzu - Assicurendu -Manufacturing-excellence) hè un prucessu LCM privatu per prepositioning bars d'acciaio.

Cumu stack contru SMC cù PRIME?

 5

 6

7

Prucessu di trasferimentu di resina (RTM).

 8

RTM hè un prucessu di trasferimentu di resina assistitu à vacuum.

 

Moldage à perfusion sous vide (VIP)

VIP è RTM Light sò prucessi di chjusi in resina assistiti da vacuum.

9

Luce RTM

10

Light RTM hè cunsigliatu per i prudutti cù esigenze elevate di forza à pesu.

图片6

NANTU À NOI

Hebei Yuniu Fibreglass Manufacturing Co., LTD.Avemu principarmenti pruducia è vende i prudutti di fiberglass e-type, cum'è fiberglass roving, fiberglass chopped silk, fiberglass chopped felt, fibreglass gingham, needled felt, fibreglass fabric è cusì on.If ogni bisognu, per piacè cuntattateci liberamente.

 

 


Tempu di Postu: Dec-29-2021