Previsione di u mercatu glubale di fibra di vetro per u 2025

U mercatu glubale di fibra di vetru hè previstu di cresce da 11,5 miliardi USD in 2020 à 14,3 miliardi USD da 2025, à un CAGR di 4,5% da 2020 à 2025. I mutivi principali per a crescita di u mercatu di fibra di vetro includenu l'usu estensivu di fibra di vetro in a custruzzione. & l'industria di l'infrastruttura è l'usu aumentatu di compositi di fibra di vetru in l'industria di l'automobile guidanu a crescita di u mercatu di fibra di vetro.

Opportunità: Aumentà u numeru di installazioni di capacità di energia eolica

A capacità globale di combustibili fossili hè in calata.Dunque, hè imperativu di aumentà l'usu di e fonti d'energia rinnuvevuli.L'energia eolica hè una di e fonti d'energia rinnuvevuli più impurtanti.A dumanda crescente di energia eolica guida u mercatu di fibra di vetro.I cumposti di fibra di vetro sò usati in turbine eoliche, chì facenu e pale più forti è furnisce una resistenza eccellente à a fatigue è a corrosione.

U segmentu di roving direttu è assemblatu hè stimatu duminà u mercatu di fibra di vetro à a fine di u 2020-2025.

U roving direttu è assemblatu hè utilizzatu in i settori di l'energia eolica è aerospaziale, per via di e so proprietà eccezziunali cum'è l'alta forza, rigidità è flessibilità.A dumanda crescente di roving direttu è assemblatu da i settori di a custruzione, l'infrastruttura è l'energia eolica hè prevista per guidà stu segmentu durante u periodu di previsione.

L'Asia Pacificu hè previstu di cresce à u CAGR più altu durante u periodu di previsione.

L'Asia Pacificu hè prevista per esse u mercatu di a più rapida crescita per a fibra di vetro durante u periodu di previsione.A crescente dumanda di fibra di vetru hè principalmente guidata da l'enfasi crescente nantu à e pulitiche di cuntrollu di emissioni è a crescente dumanda di prudutti ecologichi hà purtatu à l'avanzamenti tecnologichi in u campu di i composti.
12321


Tempu di Postu: Apr-13-2021