U roving in fibra di vetro prevene efficacemente e crepe di u muru

Intonaci è rendere necessitanu un aiutu per unisce à e so superfici in modu efficace è mantene l'integrità strutturale.Siccomu sò fatti di grani chjuchi o particeddi, i plasters è i rende anu una forza di tensione bassa;quandu sò appiicati in un statu liquidu, ùn ponu micca mantene senza qualcosa à mantene.

I prublemi di integrità ùn si sviluppanu micca quandu u gesso o u render hè appiicatu nantu à zoni chjuchi o superfici assai strutturate.In ogni casu, quandu implica un muru sanu o spazii induve e forze sò applicate cum'è tetti o pavimenti, avete bisognu di furnisce una certa integrità strutturale.

L'usu di a rete durante u travagliu di gesso o rendere pò esse paragunatu à una casa chì hà bisognu di un quadru - in i dui casi, una struttura hè necessaria per mantene a forza è a mantene ferma.

A reta di gesso hè a suluzione simplice, ma hà parechji benefici:

  • Dà a vostra gessatura qualcosa à ligà
  • Offre integrità strutturale
  • Prutege contra cracking o ancu - cù certi tipi di maglia - permette u muvimentu

Appliendu a rete à u vostru pavimentu, muru o tettu prima, crea una superficia assai più cumpleta, cù u rende è a rete chì travaglianu inseme per furnisce una strata durable chì durà longu è resiste à l'usura, l'impattu è u muvimentu.

毡细节


Tempu di post: 23-lugliu-2021