Fibra di vetro rinfurzata resina plastica vacuum analisi tecnulugia impurtazioni di u bastimentu

图片1

Fibreglass Reinforced Plastics (FRP) hè un novu tipu di materiale compositu fabbricatu da navi à a fine di l'anni 1960, cù massa ligera, alta resistenza, resistenza à a corrosione, e caratteristiche di a plasticità. Dopu decennii di sviluppu, i materiali FRP sò stati largamente utilizati custruzzione di barche chjuche è mediu, in particulare in l'ultimi anni, hè stata largamente usata in yachts, barche d'alta velocità è barche di passageru turisticu. Stu documentu si concentra nantu à a custruzzione è u prucessu di mudificazione di navi FRP - metudu di introduzione di vacuum di resina.

1 Introduzione di a tecnulugia

U metudu d'importazione di vacuum di resina hè nantu à i materiali di fibra rinfurzata di muffa rigida in anticipu, è poi sparghje u saccu di vacuum, u sistema di pompa di vacuum, formate una pressione negativa in a cavità di u muffa, usendu a pressione di vacu mette a resina insaturata attraversu u pipe in una capa di fibra. ,Comportamentu di umidificazione di a resina di poliester insaturata per u materiale di fibra,Infine, u muffa tutale hè pienu, u materiale di u saccu di vacu hè sguassatu dopu a curazione, è u pruduttu desideratu hè ottenutu da u demoulding di u muffa. U so prufilu artigianale mostra quì sottu.

1

 

U prucessu di vacuum lead-in hè una nova tecnulugia per furmà è custruisce barche di grande dimensione stabilendu un sistema chjusu in una sola matrice rigida. Siccomu stu prucessu hè introduttu da l'esteru, ci sò ancu una varietà di nomi in a denominazione, cum'è l'importazione di vacuum. , vacuum perfusion, vacuum injection, etc.

2

2.Principiu di prucessu

A tecnica speciale di l'importazione di vacuum hè basatu annantu à a teoria di l'idraulica creata da l'idraulica francese Darcy in u 1855, vale à dì a famosa Legge di Darcy: t=2hl/(2k(AP)),Induve, hè u tempu di introduzione di resina, chì hè determinatu da quattru paràmetri;h hè a viscosità di a resina, chì guida a viscosità di a resina, z hè a lunghezza d'importazione, si riferisce à a distanza trà l'entrata è l'output di resina, AP hè a diferenza di pressione, si riferisce à a diferenza di pressione trà l'internu è l'esternu di u saccu di vacu, k hè a permeabilità, si riferisce à i paràmetri di l'infiltrazione di resina da fibra di vetru è materiali sandwich. Sicondu a lege di Darcy, u tempu d'importazione di resina hè proporzionale à a durata è a viscosità di l'importazione di resina, è inversamente proporzionale à a diferenza di pressione trà l'internu è l'esternu di u saccu di vacuum. è a permeabilità di u materiale di fibra.

3.Processu tecnologicu

U prucessu di trasfurmazioni specifichi di l'agente speciale hè u seguitu.

3

 

primu,Cumincià u travagliu preparatori

Prima di tuttu, i stampi d'acciaio o di legnu sò fatti secondu a linea di forma è a dimensione di a nave. U trattamentu di a superficia interna di i muffa deve assicurà una alta durezza è un altu brillo, è u bordu di i muffa deve esse guardatu almenu 15 cm per facilità. a stallazione di strisce di sigillatura è pipelines.Dopu a pulizia di u muffa, applicà materiale di demoulding, pudete ghjucà à a cera di demoulding o asciugà l'acqua di demoulding.

sicondu,Applica un gelcoat di scafo

Sicondu i bisogni di a pruduzzione navale, a superficia interna di u muffa hè rivestita cù resina gelcoat chì cuntene promotore di catalizzatore, chì pò esse usata cum'è gelcoat di produttu o gelcoat lucidatu. U tipu di scelta hè ftalati, m-benzene è vinile. spray pò esse usatu per a custruzzione.

Tterzu,Layup materiale rinfurzatu

Prima, secondu a linea di u scafo è a struttura di basa, u materiale di rinfurzamentu è u materiale di u core di scheletru sò tagliati rispettivamente, è dopu possu in u muffa secondu u prucessu di disegnu è di furmazione. a tarifa deve esse cunsiderata.

Fdi u nostru,Layup vacuum materiale ausiliari

Nantu à u materiale rinfurzatu pusatu in u muffa, u pannu di spogliatura hè prima stallatu, seguita da a tela di diversione, è infine u saccu di vacuum, chì hè compactatu è chjusu da a striscia di sigillatura. linea di resina è vacuum.

图片6

Fse,Aspirate u saccu

Dopu chì a stallazione di i materiali sopra hè finita in u stampu, a resina hè impurtata in u sistema di tubu di serratura, è a pompa di vacu hè aduprata per aspirate tuttu u sistema, è l'aria in u sistema hè evacuata quant'è pussibule, è a tenuta generale di l'aria hè verificata, è u locu di fuga hè riparatu in u locu.

Sixth,Ratio di mistura di resina

Dopu chì u vacuum in u saccu righjunghji un certu esigenza, secondu e cundizioni ambientali, u spessore di u produttu, l'area di diffusione, etc., a resina, l'agenti di curazione è altri materiali sò attribuiti in una certa proporzione. A resina preparata deve avè una viscosità adatta, adatta. u tempu di gel è u gradu di curazione previstu.

Settima, Muffa di resina di piombo

A resina preparata hè introdutta in a pompa di pressione, è e bolle in a resina sò eliminate da una agitazione completa. Allora i morsetti sò aperti à turnu secondu l'ordine di introduzione, è a guida di resina hè implementata regularmente constantemente a pressione di a pompa, cusì quantu à cuntrullà effittivamenti u gruixu di u corpu navi.

Eottu,Curing stripping outfitting

Dopu chì l'introduzione di a resina hè finita, u scafo deve esse usatu in u muffa per un periudu di tempu per permette a curazione di a resina, generalmente micca menu di 24 ore, in a so durezza Bacor hè più grande o uguale à 40 prima di sformatu.Dopu à u demoulding, e misure necessarie deve esse pigliate per sustene per evità a deformazione. Dopu a solidificazione completa, a chjusura di u scafo è l'attrezzatura cuminciaru.

4

4 Analisi di vantaghji è disadvantages di a tecnulugia di prucessu

 A.vantaghji di a tecnulugia di prucessu

Cum'è un novu tipu di tecnulugia di mudificazione in a custruzzione di navi FRP, u metudu di inserimentu di vacuum hà grandi vantaghji annantu à u prucessu tradiziunale di pasta manuale.

A1 A forza strutturale di u scafo hè stata effittivamenti migliurata

Durante u prucessu di custruzzione, u scafo, i stiffeners, e strutture sandwich è altri inserti di a nave ponu esse posti à u stessu tempu, cusì migliurà assai l'integrità di u pruduttu è a forza strutturale generale di a nave. materiale, paragunatu cù u scafo incollatu a manu, a forza, a rigidità è altre caratteristiche fisiche di u scafo furmatu da u prucessu di introduzione di vacuum di resina pò esse aumentata da più di 30% -50%, chì hè in linea cù a tendenza di sviluppu à grande scala. di i moderni navi FRP.

A2 Boat per cuntrullà in modu efficace u pesu di a nave

A nave FRP prodotta da u prucessu d'introduzione di vacuum hà un altu cuntenutu di fibra, una porosità bassa è un altu rendimentu di u produttu, in particulare u migliuramentu di a forza interlaminare, chì migliurà assai a prestazione anti-fatigue di a nave. a nave custruita da u metudu di vacuum lead-in pò riduce in modu efficace u pesu di a struttura. Quandu u stessu disignu di strati hè adupratu, u cunsumu di resina pò esse ridutta di 30%, i rifiuti sò menu, è a rata di perdita di resina hè menu di 5. %.

图片1

A3 A qualità di i prudutti di a nave hè stata cuntrullata in modu efficace

In cunfrontu cù l'incollatura manuale, a qualità di a nave hè menu affettata da l'operatore, è ci hè un altu gradu di coerenza s'ellu hè una nave o un batch di navi. A quantità di fibra di rinforzu di a nave hè stata messa in u moldu. secondu a quantità specificata prima di l'iniezione di resina, è u rapportu di resina hè relativamente custante, in generale 30% ~ 45%, mentre chì u cuntenutu di resina di u casco incollatu à manu hè generalmente 50% ~ 70%, cusì l'uniformità è a ripetibilità di a nave hè assai megliu cà l'artigianu incollatu à manu. À u listessu tempu, a precisione di a nave prodotta da stu prucessu hè megliu cà quella di a nave incollata a manu, a piattezza di a superficia di u scafo hè megliu, è u manuale è materiale di u prucessu di macinazione è pittura sò ridotti.

A4 L'ambienti di pruduzzione di a fabbrica hè stata effittivamenti migliurata

U prucessu di u vacuum lead-in hè un prucessu di muffa chjusu, i composti organici volatili è i contaminanti di l'aria tossichi generati durante tuttu u prucessu di custruzzione sò limitati à u saccu di vacu. di volatile, paragunatu cù l'ambiente di travagliu apertu tradiziunale di pasta manuale, l'ambiente di custruzzione di u situ hè statu assai migliuratu, prutegge in modu efficace a salute fisica è mentale di u persunale di custruzzione di u situ pertinente.

5

B,Mancanze di a tecnulugia di prucessu

B1A tecnulugia di custruzzione hè cumplessa

U prucessu di introduzione di u vacuum hè diversu da u prucessu tradiziunale di incollazione manuale, hè necessariu di disignà u diagramma di layout di materiali di fibra, u schema di schema di sistema di tubu di deviazione è u prucessu di custruzzione in dettagliu secondu i disegni. di i materiali di rinforzu è a stallazione di u mediu di deviazione, u tubu di deviazione è u materiale di sigillatura di vacuum deve esse cumpletu prima di a resina lead-in.Per quessa, per i navi di piccula dimensione, u tempu di custruzzione hè più longu di a tecnulugia di pasta di manu.

B2 I costi di produzzione sò relativamente alti

A tecnica speciale d'importazione di vacuum hà esigenze elevate nantu à a permeabilità di i materiali di fibra, chì ponu aduprà feltru continuu è tela unidirezionale cù un altu costu unità. I materiali ausiliarii anu da esse usatu in u prucessu di custruzzione, è a maiò parte di elli sò dispunibuli, cusì u costu di produzzione hè più altu ch'è u prucessu di pasta di manu.

B3 Ci sò certi risichi in u prucessu

E caratteristiche di u prucessu di riempimentu di vacuum determinanu u modellu una volta di a custruzzione di navi, chì hà esigenze elevate per u travagliu prima di riempimentu di resina. U prucessu deve esse realizatu in stretta cunfurmità cù u prucessu di riempimentu di resina. U prucessu serà irreversibile. dopu chì u riempimentu di resina principia, è tuttu u scafo sarà facilmente scrapped se u riempimentu di resina falla. Attualmente, per facilità a custruzzione è riduce i risichi, i cantieri navali generali adoptanu a furmazione di vacuum in dui fasi di u corpu di a nave è u scheletru.

图片3

5 Cunclusioni

Cum'è una nova tecnulugia di furmazione è di custruzzione di navi FRP, a tecnica d'importazione di vacuum hà assai vantaghji, in particulare in a custruzzione di navi cù grande scala maestru, alta velocità è forza forte, chì ùn pò micca esse rimpiazzata. importazione di resina di vacuum, a riduzzione di u costu di a materia prima è a crescente dumanda suciale, a custruzzione di navi FRP hà da passà à pocu à pocu à u modellu meccanicu, è u metudu di importazione di vacuum di resina serà largamente utilizatu in più fabbriche.

Nantu à noi

Hebei Yuniu Fibreglass Manufacturing Co., LTD.Producemu principalmente è vendemu prudutti di fibra di vetru e-type,Se avete bisognu, cuntattateci liberamente.


Tempu di Postu: Dec-15-2021