Previsioni di u Mercatu di Tessuti di Fibra di Vetru per 2022

U mercatu glubale di tessuti in fibra di vetru hè prughjettatu di ghjunghje à 13,48 miliardi di USD da 2022. U fattore chjave previstu per guidà a crescita di u mercatu di tessuti in fibra di vetro hè a crescente dumanda di materiali resistenti à a corrosione è à u calore, ligeri, d'alta resistenza da l'energia di u ventu, u trasportu, appiicazioni marini, è elettriche è elettroniche.L'altu costu di pruduzzione di tessuti in fibra di vetro frena a crescita di u mercatu.

Basatu nantu à u tipu di fibra, u tessulu E-glass hè prughjettatu per esse u più veloce in u mercatu di fibra di vetro per tipu, in termini di valore.
E-fibres di vetru sò costu-efficace è offre una larga gamma di pruprietà cum'è a resistenza à a corrosione, ligeru, altu insulation elettricu, forza moderata, è sò u tipu di fibra più largamente utilizatu in a fabricazione di tessuti in fibra di vetro.

Tessuti tissuti per guidà a marca di tela di fibra di vetro
Diversi tipi di tissuti includenu pianura, twill, satin, weft knitted, wrap knitted, è altri.Queste tecniche sò aduprate cum'è per esigenze per l'applicazioni in termini di forza è flessibilità.Inoltre, i strati intrecciati di tessuti intrecciati aiutanu à prevene a delaminazione è dunque offrenu una alta resistenza à l'impattu chì hè più grande di quella di i tessuti non-tessuti multiassiali, cusì guidanu l'usu di tessuti in diverse applicazioni.

L'Asia Pacificu hè previstu di esse u mercatu di tessuti di fibra di vetro chì cresce più rapidamente
L'Asia Pacificu hè previstu di esse u mercatu di tessuti in fibra di vetro in più rapida crescita durante u periodu di previsione, chì hè guidatu da l'usu crescente di tessuti in fibra di vetro in l'energia eolica, l'elettronica è l'elettronica, u trasportu è l'applicazioni di custruzzione.Inoltre, mentre chì i guverni aumentanu e spese per l'energia sustenibile, i settori infrastrutturali è di fabricazione sò ancu previsti per creà una dumanda più alta di tela in fibra di vetro.

未标题-2


Tempu di post: 12-May-2021