Applicazione di materiale compositu di fibra di vetru in a molla di l'automobile

A funzione principale di a sospensjoni di l'automobile hè di trasmette a forza è u mumentu trà a rota è u quadru, è di buffer a forza d'impattu trasmessa da a strada irregolare à u quadru o u corpu, riduce a vibrazione causata da questu, per assicurà chì a vittura pò. senza guidà a guida.Frà elli, a molla foglia hè l'elementu elasticu più tradiziunale in u sistema di sospensjoni di l'automobile.

Cù u sviluppu di l'applicazioni di materiale compositu, da diverse prospettive, cum'è u ligeru, a sustituzione di materiale, l'ottimisazione di u disignu generale di u sistema di sospensione, è a migliione di e prestazioni di i veiculi, e molle à foglia composte sò sempre più apparsu in u nostru campu di visione.Ci sò applicazioni pratiche nantu à parechji mudelli.

Prucessu di fabricazione di molla composita GFRP:

Taglio di tissuti: aduprate una tagliatrice automatica per tagliate u tessulu in taglia pre-formata;

Pre-forming: Mettite u tessulu tagliatu in u moldu di pre-formazione attraversu u robot per pre-forming;

In u moldu: Mettite u tessulu preformatu in u moldu di furmazione da u robot;

Muffa di iniezione di cola: chjude u moldu è injecting resina in u moldu di muffa, è curà sottu à una certa pressione è tempu;

Demoulding: Aprite u muffa per ejectà a parte, è utilizate u robot per mette in a pusizione designata;

Eliminà i burrs: sguassate i burrs di e parti;

Machining: i pezzi sò posti nantu à l'attrezzi è trasfurmati in una forma specifica da CNC;

Ispezione: Un pruduttu qualificatu serà ottenutu dopu à l'ispezione cumpleta 100%.

Materiale di molla composita GFRP:fibra di vetru+ resina epossidica

 

21

Vantaghji di a molla à foglia composta GFRP:

A qualità di u corpu principale hè assai ridutta, è hè più di 60% più liggeru chì a molla di foglia tradiziunale di struttura d'acciaio;

Bona designabilità, alta forza è longa vita di fatigue;

Aiutà u sistema di sospensjoni à riduce u nùmeru di parti indipendenti è simplificà a struttura è u prucessu di assemblea;

U disignu multi-cavità di un muffa pò esse pruduttu in massa.

Stu disignu di molla di materiale compositu orizontale ùn solu porta una massa più ligera senza sospensione, ottene i vantaghji di riduzzione di pesu è di migliuramentu di u rendiment, ma porta ancu un layout di spaziu più flat per u corpu à a pusizione di a rota posteriore, chì aumenta direttamente u spaziu per u compartimentu di passageru o bagagli. compartmentu.

图片6

Hebei Yuniu Fibreglass Manufacturing Company Limitedun fabricatore di materiale in fibra di vetru cù più di 10 anni di sperienza, 7 anni di sperienza di esportazione.

Semu fabricatori di materie prime in fibra di vetro, tali roving in fibra di vetro, filati in fibra di vetro, stuoia in fibra di vetro tagliata, filamenti in fibra di vetro tagliati, stuoia nera in fibra di vetro, roving in fibra di vetro, tessuto in fibra di vetro, tela in fibra di vetro..E cusì.

Se avete bisognu, cuntattateci liberamente.

Faremu u nostru megliu per aiutà è sustene.


Tempu di post: 31-aug-2021