Applicazione di fibra di vetru è altri materiali compositi in piattaforme offshore

U sviluppu di l'alta tecnulugia muderna hè inseparabile da i materiali cumposti, chì ghjucanu un rolu assai impurtante in u sviluppu di a scienza è a tecnulugia muderna.A causa di u so pesu ligeru, a resistenza di corrosione, a resistenza à a temperatura alta è a forza alta, hè stata largamente utilizata in parechji campi, cum'è aerospaziale, sviluppu marinu, navi, navi, è vagoni à alta velocità in l'ultimi anni, è hà rimpiazzatu assai. materiali tradiziunali.
Attualmente,fibra di vetruèfibra di carbonei materiali cumposti ghjucanu un rolu maiò in i campi di u sviluppu di l'energia offshore, a custruzione navale è a riparazione di l'ingegneria marina.

haiyang

Applicazione in l'energia marina

U petroliu offshore hè statu ricunnisciutu cum'è un campu potenziale.Dapoi qualchì tempu, i materiali cumposti anu rimpiazzatu lentamente è fermamente u metalu superiore (sopra à u livellu di l'acqua) in più è più installazioni offshore, s'ellu hè una nova installazione o a rinuvazione di una struttura esistente.A fibra di carbone hà alti vantaghji in a custruzzione di l'ingegneria marina.I materiali di fibra di carbonu anu un pesu relativamente ligeru, alta resistenza è resistenza à a corrosione.A maiò parte di i materiali di custruzzione tradiziunali sò rimpiazzati da parti strutturali, chì risolve i prublemi di l'altu trasportu è l'erosione di l'acqua di mare di i materiali azzaru tradiziunali.

In cunfrontu cù l'azzaru chì corrode rapidamente in l'acqua di mare, i materiali cumposti fatti di resina resistenti chimicamente ùn anu quasi micca corrosione.Per i cumpunenti di a piattaforma, cum'è i tubi di colonna (tubi chì si stendenu da a piattaforma finu à sottu à a superficia di l'acqua per furnisce l'acqua di mare) è i sistemi d'acqua antiincendiu (pipe aduprate per estingue u focu potenziale), sta resistenza à a corrosione significa anni di serviziu senza mantenimentu. .U ciclu di vita di i tubi di plastica rinfurzata cù fibre pò esse salvatu finu à u 70%."
In u 1994, e cumpagnie petrolifere brasiliane anu utilizatu griglie composite in una grande scala per i manufatti, scale, è altri prudutti di hardware superiore customizati, perchè e griglie composite anu una capacità portante alta è una deviazione minima.

In generale, l'applicazione di fibra di carbone in u campu marinu hà iniziatu relativamente tardi.In u futuru, cù u sviluppu di a tecnulugia composta, u sviluppu di l'armata marittima è u sviluppu di e risorse marine, è ancu u rinfurzà di e capacità di cuncepimentu di l'equipaggiu, u sviluppu di fibra di carbonu è i so materiali cumposti seranu promossi.Fiurisce.

图片6

Hebei Yuniu Fibreglass Manufacturing Company Limited isun fabricatore di materiale in fibra di vetru cù più di 10 anni di sperienza, 7 anni di sperienza di esportazione.

Semu fabricatori di materie prime in fibra di vetro, tali roving in fibra di vetro, filati in fibra di vetro, stuoia in fibra di vetro tagliata, filamenti in fibra di vetro tagliati, stuoia nera in fibra di vetro, roving in fibra di vetro, tessuto in fibra di vetro, tela in fibra di vetro..E cusì.

Se avete bisognu, cuntattateci liberamente.

Faremu u nostru megliu per aiutà è sustene.

#fibra di vetru #fibra di vetru #fibra di carbone #materiale cumpostu


Tempu di Postu: Settembre-06-2021