Tecnulugia di fabricazione di materiale compositu intrecciatu 3d - dettagli di u prucessu RTM

图片1

I cumposti intrecciati 3D sò furmati da tessitura di parti preformate secche cù tecnulugia tessili.I pezzi preformati secchi sò usati cum'è rinforzu, è u prucessu di trasferimentu di resina (RTM) o u prucessu di infiltrazione di a membrana di resina (RFI) hè utilizatu per impregnate è curà, furmendu direttamente a struttura composta.Cum'è un materiale cumpostu avanzatu, hè diventatu un materiale strutturale impurtante in u campu di l'aviazione è l'aerospaziale, è hè statu largamente utilizatu in i campi di l'automobile, i navi, a custruzzione, l'articuli sportivi è i strumenti medichi.A teoria tradiziunale di laminati composti ùn pò micca scuntrà l'analisi di e proprietà meccaniche, cusì i studiosi in casa è in l'esteru anu stabilitu una nova teoria è metudi d'analisi.

U cumpostu treccia tridimensionale hè unu di i materiali cumposti tessuti imitati, chì hè rinfurzatu da u tessulu intrecciatu in fibra (cunnisciutu ancu cum'è parti preformate tridimensionali) tessuta da a tecnulugia intrecciata.Havi una forza specifica elevata, un modulu specificu, una alta tolleranza à i danni, una resistenza à a frattura, una resistenza à l'impattu, una resistenza di crack è fatigue è altre caratteristiche eccellenti.

图片5

U sviluppu di cumposti intrecciati TREE-DIMENSIONAL hè duvuta à a bassa forza di taglio interlaminar è a resistenza à l'impattu povira di materiali compositi fatti di materiali di rinforzu unidirezionale o bidirezionale, chì ùn ponu micca esse aduprati cum'è parti principali di carica.LR Sanders hà introduttu a tecnulugia di treccia tridimensionale in l'applicazioni di l'ingegneria in 977. A tecnulugia di treccia 3D chjamata hè una struttura cumpleta tridimensionale senza stitch chì hè ottenuta per mezu di l'arrangiamentu di fibre longu è curtu in u spaziu secondu certe regule è intreccia. cù l'altri, chì elimina u prublema di l'interlayer è migliurà assai a resistenza di danni di materiali compositi.Si pò pruduce ogni tipu di forma rigulari è corpu solidu spiciali-forma, è fà a struttura hannu multi-funzione, vale à dì, tessitura membru integrale multilayer.Attualmente, ci sò più di 20 modi di tessitura tridimensionale, ma ci sò quattru cumunimenti usati, vale à dì u tessitura polare.

intrecciatura), tessitura diagonale (treccia diagonale o imballaggio).

intrecciatura), intrecciatura ortogonale di filu (treccia ortogonale), è intrecciatura intrecciata in ordito.Ci sò parechji tippi di treccia tridimensionale, cum'è treccia tridimensionale in dui passi, treccia tridimensionale in quattru tappe è treccia tridimensionale multi-step.

 

E caratteristiche di u prucessu RTM

Una direzzione di sviluppu impurtante di u prucessu RTM hè a forma integrale di grandi cumpunenti.VARTM, LIGHT-RTM è SCRIMP sò i prucessi rapprisentanti.A ricerca è l'applicazione di e tecniche RTM implicanu parechje discipline è tecnulugia, chì hè unu di i campi di ricerca più attivi di i composti in u mondu.I so interessi di ricerca includenu: preparazione, cinetica chimica è proprietà reologiche di sistemi di resina cù viscosità bassa è altu rendiment;E caratteristiche di preparazione è permeabilità di a preforma di fibra;Tecnulugia di simulazione di computer di prucessu di stampa;Tecnulugia di monitoraghju in linea di u prucessu di furmazione;Tecnulugia di cuncepimentu di ottimisazione di u moldu;Sviluppu di novu dispusitivu cù agenti spiciali In vivo;Tecniche di analisi di costu, etc.

Cù u so eccellente rendimentu di prucessu, RTM hè largamente utilizatu in navi, strutture militari, ingegneria di difesa naziunale, trasporti, industria aerospaziale è civile.E so caratteristiche principali sò i seguenti:

(1) Forte flessibilità in a fabricazione di stampi è a selezzione di materiale, secondu diverse scale di produzzione,

U cambiamentu di l'equipaggiu hè ancu assai flexible, a pruduzzioni di prudutti trà 1000 ~ 20000 pezzi / annu.

(2) Pò fabricà pezzi cumplessi cù una bona qualità di a superficia è una alta precisione dimensionale, è hà vantaghji più evidenti in a fabricazione di grandi parti.

(3) Facile à rializà rinforzu lucale è struttura sandwich;Ajustamentu flessibile di e classi di materiale di rinforzu

Tipu è struttura pensati per risponde à e diverse esigenze di prestazione da l'industria civile à l'industria aerospaziale.

(4) U cuntenutu di fibra finu à u 60%.

(5) U prucessu di stampa RTM appartene à un prucessu di funziunamentu chjusu, cù un ambiente di travagliu pulitu è ​​​​emissioni di stirene bassu durante u prucessu di stampa.

图片6

 (6) U prucessu di mudificazione RTM hà esigenze strette nantu à u sistema di materia prima, chì esige chì u materiale rinfurzatu hà una bona resistenza à u scorrimentu di u flussu di resina è l'infiltrazione.Esige chì a resina hà una viscosità bassa, alta reattività, curazione à a temperatura media, valore di piccu esotermicu bassu di curazione, viscosità chjuca in u prucessu di lisciviazione, è pò gel rapidamente dopu l'iniezione.

(7) Iniezione di bassa pressione, pressione di iniezione generale <30psi (1PSI = 68.95Pa), ponu aduprà muffa FRP (cumprese muffa epossidica, muffa di nichel elettroforming di superficia FRP, etc.), altu gradu di libertà di cuncepimentu di muffa, u costu di u moldu hè bassu. .

(8) A porosità di i prudutti hè bassu.In cunfrontu cù u prucessu di stampatura di prepreg, u prucessu RTM ùn richiede micca preparazione, trasportu, almacenamentu è congelazione di prepreg, nisuna stratificazione manuale complicata è prucessu di pressatura di sacchetti di vacuum, è senza tempu di trattamentu termicu, cusì l'operazione hè simplice.

Tuttavia, u prucessu RTM pò influenzà assai e proprietà di u pruduttu finali, perchè a resina è a fibra pò esse formate per impregnazione in u stadiu di stampatura, è u flussu di fibra in a cavità, u prucessu di impregnazione è u prucessu di curazione di a resina pò influenzà assai u proprietà di u pruduttu finali, cusì cresce a cumplessità è l'incontrollability di u prucessu.


Tempu di pubblicazione: 31-dic-2021