U Rapportu Globale di u Mercatu di Fibra di Vetru Mesh presenta l'ultime tendenze di l'industria, innovazioni è dati di previsione di u mercatu

Stu rapportu furnisce una vista dettagliata di l'industria di Fibre Glass Mesh basatu nantu à a dimensione di u mercatu, crescita di Fibre Glass Mesh, piani di sviluppu è opportunità.L'infurmazioni di u mercatu di previsione, l'analisi SWOT, i minacce di Fiber Glass Mesh, è i studii di fattibilità sò l'aspetti chjave analizati in stu rapportu.
U rapportu esplora è valuta ancu l'impattu di l'epidemie di Covid-19 nantu à l'industria di Fibre Glass Mesh, tenendu in contu opportunità potenziali è sfide, motivazioni è risichi.Evalua l'impattu di Covid-19 nantu à i pruduttori di Fibre Glass Mesh è furnisce previsioni di crescita di u mercatu basatu annantu à diversi scenarii (ottimista, pessimistu, assai ottimista, assai prubabile, etc.)

Segmentazione di u mercatu:
Per Applicazione
U tissu multiaxial hè un tela di rinforzu senza crimpatura, multi-assi è multi-layered.
U numeru di strati, l'orientazione, u pesu è u cuntenutu di fibra di i strati varianu secondu a linea di produttu è l'applicazione.I strati sò cuciti cù filati di poliester.
I tessuti ponu esse pruduciuti cù l'assi multipli (0 °, 90 °, + 45 °, -45 °) o cumminati cù tappettu tagliatu è parechje strati di velu è / o materiali non-tessuti.
L'applicazioni tipiche di i tessuti multiassiali sò l'energia eolica, a custruzzione marittima o navale, i prudutti di recreazione o di divertimentu, automobili, aerospaziale è difesa.
Una strata o parechji strati di rovings sò paralleli posti. I strati di rovings ponu esse stacked in different direction with different density. Allora sò stitched by thread terylene.Tali tela cù struttura di maglia hè Tessutu Multiaxial chì hè brevemente chjamatu MWK.Hè cumpatibile cù UP, Vinylester è Epoxy etc.

U pruduttu hè largamente utilizatu in l'energia eolica, l'industria nautica, l'automobile, l'aviazione, u spaziu è u sport.I prudutti finali principali includenu pale di ventu, scafi di barche in FRP, accessori esterni di l'automobile, prudutti di l'aviazione è spaziali, etc.

Isolamentu di u muru esternu
Impermeabilizazione di l'edifici
U pruduttu di Tessuti di Tessuti di Fibra di Vetru hè principalmente utilizatu cum'è sustrati eccellenti per i materiali di tetti impermeabili.Hè carattarizatu da una alta forza di trazione, resistenza à a corrosione, è faciule soakage da u bitume è cusì.A forza longitudinale è a resistenza di lacrime ponu esse migliurate più incorporendu rinforzi in u tissutu in tutta a so larghezza.U tessulu di tettu resistente à l'acqua fattu di questi sustrati ùn hè micca faciule di crack, invechjendu è rot.L'altri vantaghji cù u tessulu di tettu resistente à l'acqua sò una forza alta, una uniformità eccellente, una bona qualità di l'intemperie è a resistenza di fughe.

U tappettu di vetru per a superficia FRP hà una dispersione di fibre, una superficia liscia, una sensazione di manu morbida, un cuntenutu bassu di legante, una impregnazione rapida di resina è una bona obbedienza di u muffa chì a rende più applicabile à altri prucessi di stampaggio FRP cum'è stampatura di stampa, spray-up, centrufugal. stampatura rotante.
1.C-tissu di vetru usatu in machina o cuntinuu operazione pasta a manu fattu di prudutti fibreglass (FRP), u piattu, u pipeline, groove, lattine, yacht, prudutti vasca.
2.E-glass fiberglass felt usatu di epossidichi magre dopu MONETE è prudutti insulation ilettricu.
3.Alkali fibra di vetru magre feltru usatu in batterie di isolamentu, tettu waterproofing, plasterboard hè u pannellu, pavimentu plastica è pipa chimica allineatu cù leakage, materiali di qualità currusioni.


Tempu di Postu: 11-Jan-2021