Mercatu Globale di Fibra di Vetru

Mercatu Globale di Fibra di Vetru: Punti salienti
A dumanda glubale di Fibreglass hè stata di quasi 7,86 miliardi di dollari in 2018 è hè prevista per ghjunghje à più di 11,92 miliardi di dollari per u 2027. L'elevata dumanda di fibra di vetro da u segmentu di l'automobile, postu chì agisce cum'è un materiale ligeru è aumenta l'efficienza di carburante hè probabile di spinta a fibra di vetro. mercatu durante u periodu di previsione.
In quantu à u voluminu, u mercatu glubale di Fibreglass hè previstu di ghjunghje à più di 7,800 Kilo Tons da 2027. A fibra di carbone hè un sustitutu cumpetente à u mercatu di fibreglassu hè previstu per impactà a crescita di u mercatu di fibreglass in l'anni à vene.
In u mondu sanu, l'applicazione di l'automobile dominava u cunsumu di fibra di vetro cù più di 25% trà altre applicazioni cum'è a custruzzione, l'energia eolica, l'aerospaziale è a difesa, u sport è u divertimentu, a marina, i tubi è i tanki, etc.
123123
Mercatu glubale di fibra di vetro: Tendenze chjave
A crescita di l'energia rinnuvevuli, in particulare l'energia di u ventu, hè u principale fattore di mutore per a fibra di vetru, postu chì hè largamente utilizata pale di turbine eoliche.A fibra di carbone hè una minaccia maiò perchè hè un sustitutu assai bonu di fibra di vetru.A fibra di carbone hè più ligera in pesu cumparatu à a fibra di vetru, ma hè assai più caru.
Fibreglass hà ampie applicazioni in l'industria di l'automobile principalmente in cumpunenti cum'è sistemi di scarico, parafanghi, pannelli di pavimentu, headliners, etc., in segmenti interni, esterni, treni di putenza.
In l'industria di a custruzzione, a fibra di vetro hè aduprata in tessili di maglia chì impediscenu crepe in i muri interni, in pavimenti, rivestimenti di muru, in cinta di muru seccu autoadesivi, fritte impermeabilizzanti, etc. Ci hè statu un aumentu significativu in l'architettura muderna in l'ultimi anni. , chì porta à u sviluppu di materiali muderni, chì cumplementarii l'arti senza compromessi nantu à a stabilità è a forza di e strutture formate.
U Codice Internaziunale di l'Edifiziu (IBC) hà definitu i materiali polimeri rinforzati di fibre (FRP) cum'è una parte di a prescrittiva.Dunque, fora di l'applicazioni interni è esterni specifichi, FRP pò esse utilizatu sopra u quartu pianu cum'è materiale di custruzzione è architetturale.Questu hè stimatu per guidà u mercatu di fibra di vetro.


Tempu di Postu: Apr-02-2021